pling plong tussenstop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ronia Hitipeuw - WaarBenJij.nu pling plong tussenstop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Ronia Hitipeuw - WaarBenJij.nu

pling plong tussenstop

Door: Ronia Hitipeuw

Blijf op de hoogte en volg Ronia

03 September 2009 | Singapore, Singapore

Jaja, ik ben begonnen aan de terugreis. Aangezien Jakarta, internet en ik schijnbaar geen goed trio zijn, heb ik niets kunnen schrijven de afgelopen dagen. Toch wil ik jullie mijn belevenissen in Yoghakarta en Jakarta zelf niet onthouden. Ik zit nu op het vliegveld van Singapore en zie in mijn ooghoek dat de rij voor het boarden steeds korter word, dus ik ga maar eens aanschuiven. Morgen ben ik al weer thuis, en zal ik mijn laatste blog schrijven, inclusief foto's. Oh, alleen nog even over die aardbeving: ik heb m zeker gevoeld!! Wer zaten aan tafel en mijn beide ooms zaten net te bidden voor het eten, toen de grond ineens begon te trillen. Gek genoeg was ik de enige die het echt door had, terwijl zij beide al jaren in Indonesie wonen...ik onderbrak hen met een bescheiden: 'Euhm, is dit een aardbeving?' waarop oom Harry voorstelde naar buiten te rennen. Best een goed plan. We zagen ondertussen namelijk de kroonluchters in zijn huis al flink heen en weer zwaaien. Ik moaakte een omweg, want er schoot iets door mijn hoofd, zelfs in deze situatie...lippenbalsem! Haha, echt erg. Maar goed, na een tijdje op een open plek te hebben gestaan samen met een hele groep buurtbewoners zijn we weer aan tafel gegaan. Eind goed, al goed dus. Hoewel ik moet toegeven dat ik slecht sliep gisteravond, omdat ik telkens dacht dat ik weer een beving voelde. Oke, nu moet ik echt gaan boarden. Beetje jammer als ik mn vlucht zou missen omdat ik perse deze blog wou afmaken haha.

Liefs, Roon.

  • 03 September 2009 - 14:29

    Je Ome Roger:

    Lieve Ronia,

    Wat fijn dat je weer thuis komt!
    Kom lekker bij mij slapen... Ik wil graag van je horen wat je allemaal hebt mee gemaakt.

    Liefs en kus,
    Hou van jou!

  • 03 September 2009 - 16:13

    Joop En Marion:

    Fijn dat je morgen weer thuis bent. Ga zo naar je Mam. Joop moet nog het een en ander ophangen. Ze heeft het kei leuk voor elkaar.Gezellig en knus.
    kus Marion

  • 03 September 2009 - 17:04

    Jordy:

    Kom snel langs met foto's en verhalen, ik wil alles in geuren en kleuren horen!

    x

  • 03 September 2009 - 17:13

    Nathalie:

    O wat akelig zeg om dat mee te maken. Maar eind goed al goed gelukkig. Morgen ben je weer fijn thuis. Wat zal je moeder blij zijn. En ik zie je denk ik wel dinsdag bij Selina dan wil ik wel wat horen over je rond reis hoor
    xxx

  • 03 September 2009 - 20:27

    Marienke:

    zooo engerd! Ik was helemaal bezorgd.

    best heftig.

    Weet je wat ook heftig is, dat we maandag onze ov moeten inleveren.
    Zie je toch maar weer dat alles relatief is.

    kus!

  • 04 September 2009 - 05:13

    Tante Juul:

    .....je moeder en ome Roger zij nu onderweg naar Dusseldorf, waar je volgens mij zo'n beetje nu aant landen bent...
    ....khoop je vanmiddag ff te zien in je moeders paleisje ;-)

    dikke kus....

  • 04 September 2009 - 06:19

    Terence:

    En welkom terug!
    We moeten snel even afspreken, want er is een hoop te vertellen. Je gaat in elk geval een uitnodiging krijgen voor het openingsweekende van de Qi van China tentoonstelling in het Tropenmuseum. ;)

    X Ter

  • 04 September 2009 - 08:34

    Arthur:

    mmmm,bij mij bewegen de kroonluchters alleen als ik er tegen aan beweeg.

  • 04 September 2009 - 10:41

    Tante Nancy:

    Lieve Roon,
    fijn dat je weer thuis komt, je bent ( na al je reisverslagen gelezen te hebben )heelveel ervaringen rijker.De een nog mooier dan de andere en sommige wat minder, je zult wel weer ff moeten wennen thuis, ik spreek je snel,XXX

  • 04 September 2009 - 12:52

    Tante Joyce:

    Hoi Ronia,
    Fijn om weer thuis te zijn vindt je ook niet,maar toch ook wel weer jammer.Best wel akelig een aardbeving meemaken vindt je ook niet,maar gelukkig mankeren jullie niets.Ik ben wel heel benieuwd naar nog meer verhalen van je en de foto's natuurlijk.Ik hoop je snel weer te zien.kusjes Joyce

  • 04 September 2009 - 13:08

    Rietvandersanden:

    hallo lieve ronia, het zal ook wel weer leuk zijn om thuis te komen met zovele verhalen in je rugzakje.tot gauw, oma riet

  • 04 September 2009 - 13:10

    Romy:

    Hee Ronia! Spannend die aarbeving. Ben ook heel benieuwd naar je verhalen en foto's. Snel maar eens afspreken.
    liefs

  • 07 September 2009 - 12:48

    Ronald:

    Beetje laat..... sorry. Maar goed, Ronia tot gauw en een dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Indonesie: Op zoek naar mijn roots

Recente Reisverslagen:

05 September 2009

Bloedplas, mijn trouwfoto's en feng shui muziek

03 September 2009

pling plong tussenstop

26 Augustus 2009

Is zwemmen met dolfijnen je droom..?

21 Augustus 2009

Avocado enzo

15 Augustus 2009

Iha Mahu
Ronia

Actief sinds 02 Aug. 2009
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 60451

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2012 - 22 Oktober 2012

Honeymoon: Miami & Bahama's

10 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Toch nog Thailand

05 April 2012 - 13 April 2012

Vriendentour Engeland

20 Februari 2012 - 26 Februari 2012

Ierland met Michiel

22 Januari 2012 - 02 Februari 2012

New York baby!

25 Oktober 2011 - 30 Oktober 2011

Eindelijk....Athene!

30 Juni 2011 - 28 Juli 2011

Indonesie met Michiel

19 Mei 2011 - 23 Mei 2011

Kopenhagen en Malmo

02 Mei 2011 - 08 Mei 2011

Schotland met Michiel

23 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Praag met mamskie

22 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

Kroatie met Michiel

31 Januari 2010 - 06 Februari 2010

Theaterforum in Egypte

29 December 2009 - 02 Januari 2010

Oud en nieuw in Polen

05 Augustus 2009 - 04 September 2009

Indonesie: Op zoek naar mijn roots

Landen bezocht: